Instinct NS200 ............................. 215.100,- Kč

Paramotor nové generace. Nový aerodynamický design, promyšlená konstrukce. propracované detaily a nové materiály. kompatibilní s ostatními výrobky NIRVANA.
 (absolventi školy sleva 3%)  nirvana

Nový aerodynamický design,

promyšlená konstrukce,

propracované detaily a nové materiály,                    

kompatibilní s ostatními výrobky NIRVANA.


paramotor Instinct

Inovace:

  • Centrální matka vrtule
  • Rychloupínání sedačky
  • Integrovaný tlumič sání
  • Tempomat
  • Start-Stop tlačítko
  • Připínatelný záchranný systém
  • Palivohled
  • Rychlospojka příčky rámu
  • Spojka oblouku rámu
  • Aerodynamický profil rámu
  • Držák plynové rukojeti
  • Systém upnutí výpletu
  • Snadno čitelná stupnice nádrže
  • Zatahovací podvozek
  • Plastová řemenice reduktoru

 

TECHNICKÉ ÚDAJE – TYP NS 200

 Motor
 
Simonini MINI 2 Plus, NIRVANA Tunning
 Výkon
 
27 koní (při 6 800 ot./min.)
 Zapalování
 
NIRVANA CIR (elektronické s předzapalováním a regulací dobíjení baterie. Mikroprocesorem řízené start/stop tlačítko, výstup pro záznam motohodin a otáčkoměr motoru)
 Karburátor
 
Membránový WALBRO WG8
 Reduktor
 
Řemenový 1:2,4 NIRVANA
 Výfuk   Laděný NIRVANA
 Vrtule
 
Karbonová, dvoulistá, skládací (130 cm) s centrální matkou
 Startér
 
Ruční a elektrický
 Palivová nádrž
 
14 litrů, integrovaná
 Konstrukce
 
Samonosná laminátová skořepina – carbon/kevlar sendvič
 Rám   Hliníkový, 5dílný vyztužený, aerodynamické karbonové laminované paprsky, jednoduše a plně rozebíratelný
 Sedačka
 
Anatomická konstrukce s odtlumením zbytkových vibrací, rychlopřezky AustriAlpine Cobra, spodní záložákový kontejner – snadno odnímatelný
 Příslušenství
 
Bezúdržbová NiCd baterie dobíjená za letu, zásuvka 16,8 V, palivohled
 Výbava
 
Taška na motor s kolečky, obal na vrtuli
 Hmotnost stroje
 
23 kg (bez sedačky a provozních kapalin)
 Doporučená hmotnost pilota
 
80–160 kg (jednotlivec nebo tandem)
 Minimální statický tah
 
70 kP
 Průměrná spotřeba paliva 
 
3–3,5 litrů za hodinu (v závislosti na použitém typu kluzáku a hmotnosti pilota)